fbpx

Nasze opakowania

W co pakuje się w Insight?

Naszym celem jest zapewnienie optymalnej równowagi ekologicznej dla gleby, atmosfery, roślin, ludzi i zwierząt. Zrównoważony ekorozwój nie może więc pomijać także ”odzienia” naszych kosmetyków, czyli ich opakowań. Ciągle poszukujemy nowych rozwiązań, które w maksymalny sposób pozwolą nam pozostać neutralnymi dla środowiska a jednocześnie pełnymi jakości dla Was. Tworząc produkty o wysokowartościowym składzie, pakujemy je w opakowanie, które są w 100% recyklingowane. To jednak nie wszystko. Przyciemniony kolor naszych opakowań stanowi doskonałą zaporę dla szkodliwego promieniowania słonecznego. Gwarantując tym samym ich jakość oraz bezpieczeństwo.

rPET – NASZ WYBÓR

PET (politereftalan etylenu) to poliester, który należy do rodziny tworzyw termoplastycznych. Pod wpływem wysokiej temperatury zmienia swój stan skupienia. Staje się lepki i daje się łatwo formować. Po obniżeniu temperatury stabilizuje się a więc przekształca  w opakowanie o danym kształcie, które dopiero wówczas zaczyna być dla nas rozpoznawalne. Proces ten można wielokrotnie powtarzać, gdyż PET w wyniku przekształcania formy, nie traci na swej jakości. Stając się natomiast PET z recyklingu, czyli naszym rPET. Wszystkie  opakowania Insight cechuje lekkość i wytrzymałość.

KOMPONENTY OPAKOWANIA

Nasze opakowania, to nie tylko butelki i słoki z tworzywa rPET, ale również nakrętki z materiału rPP, tubki z biodegradowalnych, ”zielonych” składników – pochodzących z trzciny cukrowej i etykiety bazującej na materiale PET pochodzącym z recyklingu i RafCycle®.

WARTOŚCIOWE RZECZY POWSTAJĄ Z PARTNERSTWA

Firma UPM Raflatac jest twórcą najnowszej koncepcji recyklingu etykietowego, zwanego  RafCycle®. W praktyce opiera się on na przetworzeniu zużytych etykiet samoprzylepnych i uzyskaniu z nich czystego podkładu w postaci celulozy, która to zostanie ponownie wykorzystana do produkcji nowych etykiet. Nasza marka na zasadzie partnerstwa korzysta z koncepcji RafCycle®, bo razem możemy więcej!

NASZ ZNAK

Oprócz charakterystycznych pompek dozujących, w które zaopatrzyliśmy butelki, nasze opakowania rozpoznasz także po swoistych napisach, na których opiera się cała filozofia marki:

*FEEL *LOVE *CARE *LIFE

DOCEŃ TO, CO MASZ NAJBLIŻEJ – PIĘKNO PŁYNĄCE PROSTO Z NATURY. DBAJĄC Z NASZYMI KOSMETYKAMI O SIEBIE, DBASZ TAKŻE O NATURĘ!